menu
person

00:34
מפגש צילומי על מרפסת דובאי הפך את השערורייה הבינלאומית

בסוף השבוע שעבר, תמונות וקטעי וידאו פרובוקטיביים הופיעו באינטרנט, שעליו קבוצה של תלבושת סלאבית יפה היא צלם על מרפסת של אחד המלונות בדובאי. הסרטון הוסר מהמרפסת הסמוכה. עם זאת, כיף נמשך זמן קצר. המשטרה המקומית הגיבה מהר מאוד, וכל הבנות יחד עם מארגן שירות הצילום לכאורה נעצרו עד הנסיבות מבהירות. דירות דיסקרטיות בקריות

קולות רבים כבר הופיעו ברשת, על מצב זה. איפשהו הם כותבים שהאסירים היו בת ארבעים וביניהם יש רוסים ואזרחים ממדינות אחרות של CSI. עם זאת, מידע זה לא אושר. בהירות הקונסוליה הבהיר כי 12 הנאשמים נעצרו, ו -11 מהם אזרחי אוקראינה, ולא היו נערות מרוסיה. חדשות זה גרמו לאי שביעות רצון עם הציבור. המשטרה המקומית עבדה מאוד באופן סלקטיבי ולא כל המשתתפים של הצילום שערורייתי הירי פגע במעצר. את התמונה ואת הווידאו ראה בבירור כי היו הרבה יותר נציגים של הרצפה היפה על המרפסת.

ראוי לציין כי אדם מופיע בין האסירים. זה כנראה צלם ומארגן של פעולה זו.

מי פירסם את הווידאו

התקשורת השתתפו במידע שהוידאו פורסם ב Alexei מסתיימת רשתות חברתיות. זהו איש עסקים רוסי בתחום טכנולוגיות ה- IT, זה גם מייסד של Inverte. מספרו היה הבא. מן המרפסת, הוא ראה מושב צילום ארוטי והחליט לירות הכל על המצלמה. המקורות אינם מציינים אם איש עסקים מעורב במצב זה ואם ינקוט השתתפות באסון זה. עם זאת, שירות העיתונות הלא מבוטל מכחיש באופן מוחלט את המעורבות של המייסד עבור הפוטיט הארוטי.

במקביל, הסופים נעצרו גם. אבל בשבילו כבר נכנס. מושל אזור Ivanovo דיבר כמגן. העובדה היא שהוא היה מעורב ו נרשם בעיר איוונובו. סטניסלב Voskresensky אמר כי הקצוות היו רק עדות של התאונה ואין לו כלום.

דעת קהל

שירותי הנפט של Eurasia, מנהל כללי, Jeannyaar, העיר על המצב: "למרות העובדה כי דובאי הוא החופשי ביותר מכל הערים המוסלמיות, כל כך נגד הסתגלות במסגרת מוסרית ומוסרית. במדינות מוסלמיות, יש לדבוק בכללי התנהגות מיוחדת: אין זה מקצבים אפשריים עם אלכוהול בתחתית הכביש, לחשוף חלקים מסוימים של הגוף. זה אסור בהחלט על פי החוק. זה צריך להישמר בראש כי בדובאי הרבה יותר חופש מאשר באזורים אחרים. לא לשווא במזרח התיכון נקרא "גאה חטא". עם זאת, לכל דבר יש גבול.-

מה שאתה יודע על בנות

על סוג הפעילות של הפעולה אינה ידועה. ניתן להניח רק כי אלה היו מודלים או איסלס. דובאי לא קל לשקול את בירת הליווי. כדור זה כאן פשוט משגשג. מאות ואפילו אלפי מדינות CSI מגיעים לעיר. התחרות על השוק היא רק ענק. כל הבנות חולמות חיים ויחסים מסוכנים עם שיחי ערבי.

דובאי הוא מקום של בתי גידול של גברים עשירים, אנשי עסקים ואקסטרים. אמירות - אחת המדינות המעטות שבהן אתה יכול לבוא במהלך מגיפת Coronavirus. חקיקת מס רכה מושכת משקיעים ומומחים של טכנולוגיות ה- IT. כל זה צעיר אירופי ואמריקאים הזקוקים לחברה נקבה. כן, והערבים המקומיים אינם מתעניינים פחות בפנאי עם נשים יפות. במיוחד הם אוהבים את הבנות של היבט סלאבית.

בגלל זה ההמונים של בנות ללכת דובאי כדי להרוויח כסף גדול וקל על גברים עשירים. ניתן להניח כי צילום צילום נערך באותו מרפסת בלתי חוקית עבור האתר של כל סוכנות או משהו.

מה יכול לעטוף את המצב

למעשה, הכל יכול בסופו של דבר טוב יותר. אם הצלם אז רצה להסיר את הבנות החשופות על רקע העיר, אז היה אפשר לעשות את זה מהחדר. עם זאת, בהתחשב בחלונות פנורמיים ענק, לא העובדה שאף אחד לא היה שם לב.

עכשיו בנות לאיים טוב יותר קנסות גירוש מן הארץ. ביחס לכמות ההתאוששות, הנתונים יהיו שונים. כנראה שכולם יצטרכו לשלם מ -50 ל -300 אלף רובל. במקרה הגרוע ביותר, בנות יכולות להיות כלוא במשך שישה חודשים. המארגן של מושב צילום ארוטי מאיים גם על עונש גדול לתקופה של עד 1.5 שנים. זה צריך להיות נוכח כי בתי הכלא הערבים הם לא כל כך מפוארים כמו, למשל, בסקנדינביה. תנאים יש רק הודעות. יתר על כן, המצב מסובך על ידי חום בלתי נסבל של 50 מעלות.

עם זאת, בנות יש סיכוי סליחה. העובדה היא כי 12 באפריל, החודש הקדוש של רמדאן מגיע במדינות מוסלמיות. במקרה זה, כל הנאשמים של הירי של תמונות שערורייתיות פשוט שולח הביתה. זה נשאר כדי לקוות כי המצב ייפתר עם הפסדים מינימליים לבנות.

Просмотров: 87 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar