menu
person

17:15
מה הם הקשיים בחיי סקסי על היחסים שלך

קשיים במערכות יחסים הוא רעל מסוכן. כמובן, כולנו יודעים היטב כי הוא חודר בכל זוויות החיים של החיים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי בשלב מסוים זה רעל מגיע מערכת יחסים סקסית, הרעלת והרס אותם.

התוכן של המאמר

1 7 בעיות בחיי סקסי וביחסים

במקרים שנראים לא מאיים על כל דבר, ברגע אחד פשוט יכול לשבור. וזה לא קורה אפילו בגלל סתירות בלתי מתפשר בין השותפים לא בגלל שהם לא מתקרבים זה לזה. התמוטטות לעתים קרובות מובילה קשיים קטנים, אשר, בזמן המקור שלהם, בני הזוג לא נתנו את תשומת הלב הנובעת.

7 בעיות בחיי סקסי וביחסים 7

קשיים בחיים זוגות יכולים להופיע ולהיעלם. רובם מתייחסים לפתרון מלא. זה לא סוד לאף אחד, כפי שאנו מביעים, אותות לא בטוחים, משמעותיים, אולי מתגלגלים עד סיום. אם נובעים סימנים כאלה, יש צורך לפתור אמצעים כדי לחסוך שותפויות בהקדם האפשרי, אם אתה מעוניין בזה.

כמו בסופו של דבר, יש סימנים 1 של האיום, אי אפשר לבזבז אותם, מבטיח כי שום דבר נורא כי העניין הוא ... ואכן, הרס סכר ענק מתחיל עם איך אנשים משמשים להביע, סדקים זעירים. כל כך חזק, דברים אמינים יכולים ליפול בן לילה. אבל אם זה כל כך כדי לדבר עם סדקים בוגדניים, זה באמת אפשרי להימנע.

אם אתה רוצה לשמור על העניינים שלך ואת כמה אנשים חושבים, חיים סקסי ברמה הגבוהה ביותר, יש צורך לטפל לפחות כמה טריקים עם תשומת לב רבה.

פסיכולוגית ניו יורק סוזן סילברמן אומרת כי בפועל שלו זה לעתים קרובות צריך להתמודד עם המצב. התייעצות מגיע זוג על סף קרע. שים לב כי עם כל זה של שותפים אין מושג על איך הם רע. וזה למרות העובדה כי בן זוג אחר הוא מאה אחוז מבין את זה, אבל זה לא הצליח להעביר אותו מודאג שלו.

אם יש תווים לסחוט הבאים באופק, יש צורך לחפש עזרה. הרבה יותר קל אז לדבר כדי ליישר את התפתחות של מערכות יחסים לפני הכישלון יגדל איך אנשים רגילים להביע סדק ענק כי יהיה להרוס את סכר החיים יחד.

אתה רוצה משהו אחר

המדינה "אני רוצה, אני לא יודע מה" לא בדיחות לא שוט. זהו סימן חריף של אי שביעות רצון עם עמדתו וחייו. אם זה חשב בשקט, אבל מכרסמים ללא הרף, זה יהיה גם נשאב במהירות את הבסיס של היחסים שלך עם איך אנחנו מביעים, לא בטוח.

כאשר באוזניים גם בעקשנות גם "המין שלנו צריך להיות איכשהו", סוזן סילברמן כדי לדבר מייעץ לא להתעלם קול זה. התעשייה להיות צ 'ינג ממנו, יש צורך להתחיל לדון בו עם השותף שלו, לנסות, באופן כללי, לספר לו על שלך, כפי שכולם אומר, סקסי תשוקות.

קשיים נוספים מופיעים כאשר תשוקות סקסיות אלה כל כך מחוסר הכרה לא הוציאו כי הם למעשה לא מציאותי לספר. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל אז זה הכרחי, לשים את זה בעדינות, לפעול בדרך של ניסוי וטעייה. בעצמך, חוויות מיניות - כיבוש מעניין מאוד, המסוגל להחיות ולשמור אפילו דברים גוססים.

פרטנר מתעניין יותר בתרגילים אחרים ממין

הנמל קירור למין הוא סימן קשה.

תארו לעצמכם את המטרות שלך בישראל בדיוק כאשר אתה מודל מסוגנן מ בלארוס. לעבוד בישראל היום בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, ניתן לקבל מ -5,000 דולר לחודש.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה היה פתאום הרבה יותר מעוניין לצפות בתוכניות טלוויזיה, עבודה או סוג של תחביב, יש צורך לשים את זה בעדינות, כדי לכוון את הקרוב ביותר.

קירור דומה לא אומר בכלל האהבה נעלמה. שים לב, אבל ללא בריא, סקס קבוע אהבה סיכונים לשתול.

הפתרון לקושי זה צריך להיות מתון, מתחיל בדיון. גלה מה בדיוק לצוד של שותף, ומגלם את תשוקתו. אם הקירור סקסי מחובר לבריאות, אז אתה צריך להתחיל ריפוי במקום.

אתה מאחל לך סוף מהר

הרצון במהירות להיפטר מין כדי לדבר חוסר שביעות רצון חזקה. ואכן, זה לא לצוד לך לקרוע דברים, כי אתה לא מסרב שותף במין.

התקשות סובייטיות וחסרון של מידע זרועו מסקנה כוזבת כי ליווי הוא משהו היום, עם בושה, נתון, בעובדה זו זה לא מקשיב להשתיק. עכשיו מעטים יש את המידע כי שירות הליווי בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

אבל הוא לא מתאים לך כל כך שאתה ממהר. במקום זאת, רק בוגר.

הצרה היא כי עם גישה זו, סקס מתנוון במהירות, כפי שכולם יודעים, חובה לא נעימה, כמו שטיפה או שטיפת כלים. בקרוב זה יהיה סוף סוף לשים לב, וזה גם יסיים את זה רק כדי לארגן. וזה כבר כפי שנהגנו לומר, את הסיכון הקשה של שבירת.

יש לך לוח זמנים מין מדויק שאליו אתה צריך לעקוב

בין הלחץ האינסופי וחוסר זמן, שום דבר, שהם לוויינים מתמידים של החיים המודרניים, לעשות לוח זמנים עבור קיום מין לעתים קרובות נראה כאילו אנחנו כל הזמן מדברים, חיסכון רעיון. אבל המדליה הזאת יש שני צדדים: בהיר ושחור. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

כאשר השותפים מצפים "יום המין" - כולם בסדר, והם לא מודאגים מה. אבל אם זה נתפס כמו "חייב פעם להיות סקס, כי בלי זה, אתה לא יכול, אתה לא יכול" או "יש לי סקס ביום זה, כך שאף אחד לא מקלות לי" - זה סימנים מטרידים מאוד.

דוגמאות בכל האמצעים, באופן כללי, כדי לענות על הדרישות של "נורמלי, כמו אנשים נהג לבוא לידי ביטוי, חיים סקסיים" רק ראיות כי אתה יותר ויותר לצאת מן הנורמה. בסופו של דבר, זה בסופו של דבר להוביל מערכת קירור כללית.

הישועה של המצב היא סוף סוף העובדה כי שותפים צריך להבין טוב יותר על הרצונות והחלום של אחד את השני. אם סקס גם מונע עבודות עבודה, זה הגיוני לראות את היכולת להוריד את עוצמתו. בסופו של דבר, זה מאוד רוצה להדגיש את העובדה כי רק חלק קטן של חייו ישוחרר, כדי לדחות סקס על מאוחר יותר היא החלטה רעה מאוד.

מריבות חסרות שלג עם שותף

"דאגה לדאוג - רק עצום" - זה אומר נכון רק במקרה זה, אם יש מהלכים צוחקים, כפי שהוא צריך להיות סקס סוער. מריבות אמיתיות, במהלכו מופיעות רגשות של זדון וטינה, אין להם מה לעשות עם כיף.

מריבות יש להימנע מכל. בכבידה, אתה יכול להודיע ​​משהו כזה מאוד פציעה את השותף, בסופו של דבר, יוביל לקרע.

פסיכולוגים לעתים קרובות מציינים כי כמעט כל מריבות בין שותפים שאינם רוצים לגדול, הם ביטוי של איך להתבטא, תשוקה מינית לא מרוצה. יש צורך להדגיש את העובדה כי לא צריך להיות שום מריבות כמו sityuatsi, על דרכים שונות לחלוטין. הכרחי, לשים את זה בעדינות, להקשיב הרצונות שלך. ואם הגוף שואל סקס, זה הכרחי לא לטפס על מריבה, אבל רק כדי לקיים יחסי מין.

סקס הוא רק שגרה

מין לא צריך להפוך לעיסוק חד, מונוטוני, כמו ניקוי שיניים או שטיפת ידיים. הסימנים הקטנים ביותר של שגרת חייב להיות מונע על ידי כל. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל לפנטז, הניסוי, דורשים עזרה ממורים למין, פשוט לא להתגלגל בשגרה הביצה.

לא לספור את הפיזיקה לא השאיר דבר

עניינים כאלה מתקרבים לנקודה הקריטית שבה צריך הפער. כפי שלא היו מוזרה, אבל ללא אינטימיות חושנית, המשך הוא פשוט לא מציאותי. למותר לציין אם הדברים מותשים את עצמם שרק מין איטי נשאר, אז אין צורך להכות אותם לשימורם.

Просмотров: 454 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar