menu
person

00:32
מהו מין אוראלי מסוכן: דעות קדומות או סיבה לחשוב?

מהו מין אוראלי מסוכן? בהתבסס על אמונת הסיכון, לשים את זה בעדינות, להיכנס להריון או נגוע בהשפעה מינית של מין אוראלי ביותר לא אפשרות מסוכנת ביותר.אבל עדיין מתוך "העבודה של הפה" יכול להיות, כפי שכולם יודעים, תוצאות רעות. אֵיך? אתה כבר לא על זה, התחיל לחשוב? וזה יהיה כדאי, רק לדמיין כמה חיידקים באף בשפה, האף ואת החניכיים, כי הפה הוא הכי כמו רוב האף המשמש לקרוא, חלק מלוכלך של הגוף. נראה שזה לא היה מפתיע, אלא סקס אוראלי מסוכן?ראשית, הליכה מזדמנים על התיאוריה.

הסיכון עדיין 2 מהו מין אוראלי מסוכן? 3 אמצעי זהירות

ובכן, אחרי הלידה, כדי לא מחר את האישה היא מחכה ארוכה להתאוששות, כמו רבים חושבים, הגוף של הגברת, זה נראה מכור את מציצה. כאן ניקח את הימים הקריטיים כאשר החדירה בתוך הגברות אינה אפשרית. מה לקרוא על אנשים צעירים, כאשר אין צורך בכך, לשים את זה בעדינות, חלק בתולנות, וכך כולם מולי, מועמדות נפלאה.

הסיכון עדיין שם

ההנאה שלו שונה לחלוטין: רך, חם, רטוב.

למלא את החלומות שלך בישראל הוא קל, אם אתה אישה אלגנטית מאוקראינה. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4,200 $.

שלח לעצמך עובדה אחת שיש פחות "התוויות נגד" כאן.תוכן של סעיף דוגמה, נשים בהריון, הפחד של ההשלכות של סקס מסורתי לתת לו העדפה.

ישנם שלושה סוגים של מין אוראלי:

מציצה (בחלוקה) - חבר החשמל של האיש בעזרת השפה, השפתיים, כל הפה. Cunnilingus - עניינים אוראלי בתחום האיברים הגני המין: הנרתיק, הדגדגן, שפתיים סקסיות, אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לשמש לשון ושפתיים, גם לנשוך שיניים. Anilingus - אובייקט של יד הופך להיות אובייקט של חיבה.

מין אוראלי כמעט כל הגברים והגברות והגברות הופכים לחלק בלתי נפרד של יחסי מין, הקדמה, ולעתים הופכים לתחליף אמיתי למין מסורתי. שותפים הוגנים בזהירות לטפל זה בזה, ולכן ראוי לדמיין שכמעט כולם מתבשל את השאלה של שימור מין אוראלי.

המשקף את הבריא, אדם הולם מבין: הפה הוא רירית, יש מיליוני חיידקים, ויש סטפס המתעוררות בחלל הפה. זה יכול לכלול הרפס, חלב, papillomas, וכו '. כפי שהוא צריך, את הסיכון של trishing איזה סוג של זיהום עדיין יש.

מהו מין אוראלי מסוכן?2

הֶרפֵּס; יבלות; עַגֶבֶת; Chlamydia; זִיבָה; גרון סרטן; פַּטֶרֶת הַעוֹר.

הרוק של אדם מכיל מספר בלתי מוגבל, כמו רובנו מתייעצים בארה"ב, חומרים אנטיבקטריאליים, אשר נמנעו על ידי חדירה של וירוסים וחיידקים הרסניים, מכך כי מלטס אוראלי מייצגים את הסכנה הקטנה ביותר. במקום שהתחלת לבחון הצטננות תכופות ודלקת של הגרון, וכפי שישבנו איתך, את חלל הפה, את נפיחותם של השקדים, כאב בארנוס, אי נוחות אחר, גם לוחות, כיבים בפנים התחתון שפתיים, צריך לפנות לרופא ולסיים את המין האוראלי. נערות ליווי בקריות

אמצעי זהירות 3

אבל, בניגוד לתצוגות של כמעט כל הפאניקרים מהרשת, לנטוש איך להתבטא, ערבים נעימים, לילות ארוכים אושר לא עומדים בבוקר. עִקָרוֹן:

שים לב היגיינה הפה; לא לחסום Cunnelgus במהלך הווסת; כאשר גירוי, פריחה, Neoplasms נמצאים, אבל איברי המין גניטל לסיים את המין אוראלי; Lucheshche סוף סוף להפעיל מחדש לאחר הריפוי האחרון של השיניים או החניכיים; אחרי המעשה, עדיף להשתמש נוזל אנטיבקטריאלי לשטוף את הפה.

יש עולמי- up-minding כי לעשות סקס אוראלי כדי לדבר הוא בקונדום.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הסטטוס יעשה חברה נעימה.

כולם ברורים כי הוא משונן באופן מפתיע, עם זאת? אבל, על פי תוצאות הסקרים של הומואים צעירים, הם יודעים על אמצעי זהירות כאלה ולהשתמש בו. במקביל, הטרוסקסואלים, לעתים קרובות שינוי שותפים, לתפוס מידע כזה בכידונים עם אי הבנה, אומר כי שום הנאה היא לא, באופן כללי, יהיה. במקום ליידי או חבר תקף את בריאותם, והם פשוט לא, כפי שכולם מובנים, עסקים שובבים לאחרים, הם להתמכר.

מין אוראלי מושך את חצי הגברים של אוכלוסיית העולם. זה מובן, כי הם לעתים קרובות להמשיך, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, רעיונות ניסיוניים שונים במיטה, הם מרגישים כך בכולם בבירור, גברים חזקים, דומיננטיות דומה מגדילה את ההערכה העצמית שלהם. לכן, הם נוטים יותר להיות מושפעים, במיוחד מאז therush לעתים קרובות "ליפנק", זה אומר שקל יותר להעביר לאחר, כפי שכולם יודעים, רגיל.

Просмотров: 88 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar