menu
person

00:54
תחשוב על עצמך, להחליט על עצמנו: את ההשפעות של סקס אנאלי

כדי לגוון חיים אינטימיים, זוגות רבים, בנוסף נרתיקי, אוראלי, בפועל, סקס אנאלי. בנוסף לכך, אנאלי שותפים בודדים עוסקים במין. כמובן, עבור אלה שהוכנו - אנאלי יביא הרבה הנאה.

עמידות רוסית וחוסר מידע הולידו תצוגה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו שערורייתי, זה צריך להיות שותק על עובדה זו. עכשיו לקרוא יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום משותף עם זנות.

מי ינסה בפעם הראשונה לדעת על ההשלכות האפשריות. מנקודת המבט של הרפואה - ההשפעות של סקס אנאלי יכול להיות לא נעים מאוד ואפילו לאחר מודאג לבריאות.

התוכן של המאמר

1 השלכות אפשריות סקס אנאלי 2 ס ' נקודות מבט של פסיכולוגיה 3. תוצאות

השלכות אפשריות אנאלי sexi

סדקים אנאלי להתרחש בהיעדר הכנה ראשונית למין. כמו כן, הם יכולים לגרום סירוב ליישם חומרי סיכה סקס. דלקת של בלוטות אנאלי - אלה הם ההשלכות של התרחשות של סדקים אנאלי. דלקת נראית כמו פריסה או מורסה, והוא מטופל רק על ידי כירורגי. Hepatit - C הוא מחלה ויראלית חמורה כי הורס תאי כבד. הם יכולים להיות נגועים בחלקיק של אדם מזוהם בגוף. הפטיטיס C היא אחת הסיבות מדוע הגנה הקונדום כל כך הכרחי. וירוס החיסוני הוא מחלה אחרת, לעומת זאת, בניגוד הקודם, זה יכול להיות הכלול כמעט בכל הנוזלים הביולוגיים. מחלות נרתיקיות דלקתיות, באופן מוזר, יכולות להיות גם תוצאה של סקס אנאלי. מחלה זו משתרעת על כל איברי המין התחתונים והיא מידתית. זיהום כזה ניתן להוסיף למין אנאלי אם אינך משתמש במניעת הריון. עזרי. שלא כמו הנרתיק, את פי הטבעת יש צורה בצורת S, עד 16 ס"מ ארוך, וכמעט לא מתוח. מסיבה זו, פין גדול מדי או חיכוך פתאומי יכול להזיק לקירות הדקים של המעי, אשר בתורו הוא הגורם לזיהומים ותהליכים דלקתיים. כמו כן, הוכיחו מדעית כי הקירות של פי הטבעת אין הגנה על מחסום מן המאזנים. אובדן רירית. במקרה של כיבוש של סקס אנאלי, קירות של העומס, הסוגר והחיבור רקמות יהיה בהחלט למתוח, אשר עשוי בסופו של דבר להוביל לאובדן הרירית. זה בלתי נמנע ואתה יכול רק להגיע למונחים. בריחת צואה וגזים. עם מין אנאלי תכופים, חומות הסוגר והמעיים נמתחים, כתוצאה מכך, תפקוד ההכללה של הצואה והגזים מצטמצם, מה שמוביל לתוצאות לא נעימות לא נעימות. סיסטיסיטיס ואאורטריט. בשום מקרה לא צריך להתעלם קונדומים. המוני קליאק המכילים חיידקים מזיקים יכולים להיכנס למסלולי השתן, אשר יובילו למחלות קשות כאלה כמו סיסטיס, דלקת דלקת ומחלות דלקתיות של הנרתיק אצל נשים. סרטן אנאלי.

איסוף מוסמך רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. כולם נדיבים ועדינים. אבל אלה לא הרגעים החיוביים היחידים בעבודה.

אנשים אשר עוסקים לעתים קרובות במין אנאלי יש הסתברות גדולה יותר לקבל סרטן אנאלי. הרירית פגומה בקלות, היא מובילה לדלקת, להחליש חסינות, זיהום עם זיהום, לאחר זה HPV (וירוס papilloma האדם) מופעל.

שאלה חשובה מאשר הסכנה של סקס אנאלי יבחן בפירוט במאמר הבא שלנו.

מ נקודת מבט של פסיכיאולוגיה 2

לפרק את ההיבט הפסיכולוגי סקס אנאלי הוא גם מאוד חשוב. סקס אנאלי מאוד כואב כיבוש, במיוחד בפעם הראשונה. שני השותפים, במיוחד אדם, צריך להיות קשוב זה לזה וזהירים מאוד.

חוויה זו עלולה לגרום אינטנסיביות במשפחה, היעדר מגעים מיניים אחרים. זה שווה לזכור o העובדה שמין אנאלי לא סובל לחץ. אם החליט - זה אומר שניהם. אם אין הבנה הדדית בין בני זוג - אולי אתה אפילו לא צריך לנסות, כפי שכבר הוזכר לעיל, חשוב כל כך מעשה חוץ, התפקיד העיקרי הוא משחק רגישות וקשב. דירות דיסקרטיות במרכז

בנוסף, אחד הפסיכולוגיים את ההשפעות של סקס אנאלי מגיע לבעיה של פיזיולוגית. ב מדי כיבוש תכופים אנאלי להגיע שם כל אחד (להיות זרע או סיכה), אבריס האגן להירגע נוגדנים המיוצרים להיפטר נוזלים תיקים. עם זאת, הקשיים הם בלתי נמנעים לשחרור האסלה והגז. כאן ויש בעיה פסיכולוגית כזאת, אי נוחות וחוסר ודאות. אנשים מעטים רוצים לבדוק באופן קבוע בריחת צואה, שלשולים ובעיות אחרות מסוג זה.

סה"כ

בידיעה כי אזור אנאלי הוא עשיר מאוד בסיומות עצבים, אנשים רבים חושבים שזה מגוון ולהוסיף תחושות חדשות חיי המין שלהם. אבל ההשפעות של סקס אנאלי הם רציניים מספיק כדי להתעלם הקיום שלהם.

אדם אחד לא יכול להופיע את המחלות הנ"ל במשך שנים, ועוד יהיה להתבטא משהו בפעם הבאה הכל הוא בנפרד. מצד שני, תרופות עדיין ממליץ על סקס אנאלי. נכון, כמה רעולים ורק לעתים נדירות. הדבר הוא שזה בדרך כלשהי, סוג של עיסוי הערמונית, שבו ניתן לצמצם את הסיכון של טחורים.

Просмотров: 86 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar