menu
person

00:33
תנוחה בסרטן במין: למעלה - 5 אפשרויות ומדוע הבנות אוהבות אותה כל כך הרבה

בימי קדם, אנשים עשו אהבה למען תפיסה של התינוק ואת המשך מהסוג. כרגע, סקס הוא שום דבר כולל, התפרצויות קלוריה של הנאה משחק משותף לשניים. האהבה לא מפותחת יכולה לאיים על קריסת היחסים. לכל זוג יש דרכים האהובות עליהם להירגע ועוד, כמו אנשים רגילים להביע, תנוחות נעימות במיטה.

הכל כבר מזמן ידוע כי משטח מצולע יאפשר לגבר בסופו של דבר, לקבל חדש רגשות ותתחיל אותו אפילו חזק יותר.הֹדֶן לפעמים זה לא מספיק טוב, אז הם מנסים להרחבה לדחוף את הרגליים שותפים. האיש מגיע לאורגזמה במהלך החיכוך, הוא הפך, חבר בקיר האחורי נַרְתִיק.

1 למעלה - 5 אפשרויות תנוחות 2 סקס בתנוחה של סרטן: עובדות היסטוריות 3 היסטוריה של הופעתה שם יוצא דופן 4 תכונות של מין "בעלי חיים" 5 יתרונות שאין להכחישו חסרונות של ארנב 6 מיקום סרטן לפחות באיזו שעה בכל מקום 7 סקס בתנוחה של סרטן: אולי יש תפיסה? 8 סגנון doggi במהלך הֵרָיוֹן 9 טיפים לבנות עבור הרחבה של הנאה 10 שלוש עובדות מעניינות על כולם סגנון כלבלב מועדף

מדענים הצדיקו כי ישירות בתנוחה זו של הגברת נהנה 70% (!) יותר.

למעלה - 5 אפשרויות תנוחות _8212_5

רגליים יחד

למעשה, תנוחה זו יש רק הבדל אחד קטן מסרטן ההצגה המסורתית. אתה צריך לקום על כל ארבע, אבל עם כל זה חזק לצמצם את הרגליים יחד. ובאמת, בן הזוג שלך, בתורו, מניח את רגליו על צדי הצדדים שלך, הדוקות לך מקרוב מאחור וחודרת לך.

נסו להתרגל לגב התחתון מוקדם ככל האפשר - השותף יכול לעזור, קצת לחיצה על כף היד שלו, כאילו להסתמך על זה לא רק בידיים, טוב, על מרפקים, מאשר אתה תהיה נוחה יותר. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי תנוחה זו אפילו תרומה לך לשמור קצת שליטה על הקצב של הפולנים!

קורפוס ימין

ל ההתחלה צריכה להילקח כמו הרבה מאיתנו נכתב כיום, כלב מסורתי, אבל ליישר את הגוף כך, אז אתה עם השותף שלך עומד על הברכיים, נצמד זה לזה. כולם יודעים מה יהיה בכלל, במקום שאתה יכול להישען על הקיר. ממיקום זה הוא פשוט יכול לפגוע בשדיים שלך, ברגליים ולדגדג, איך נבלה את אותו הדבר איתך, אותם שפתיו מתברר פעם ברמה של הצוואר והכתפיים שלך, ואתה יכול סוף סוף לבדוק כמה נעים לקרות נשיקות כאלה!

בנים עומדים

על ה הפעם, קוק אנשים רגילים להביע, לדעת את אחדות המצב: בזמן שאתה עומד אבל כל ארבע על מאוד את קצה המיטה, לדחות את הסבל שלך על הרצפה ולקחת אותך מאחור, מחזיק מאחורי רגליו. תארו לעצמכם עובדה אחת על זה כמובן, יש צורך, בסופו של דבר, לקחת בחשבון את גובה המיטה ואת ההבדל בגובה שלך, כך שהרגליים שלך צודקות ברמה של השותף שלך.

בנות עומדות

שינוי תפקידים! כרגע, השותף שלך נמצא על הברכיים על המיטה, ואתה בחזרה אליו חֲצִי. להתכופף קדימה הישבן שלך להתברר להיות בדיוק מול האגן שלך שותף, ואם יש צורך, להבטיח את כפות הידיים שלך בכיסא או כיסא. אז כדי לשים את זה בעדינות, זה יהיה קל יותר לשמור על איזון.

אבל למעלה

מה ובכן, יציבה זו היא גם למעשה לא שונה מן המסורתית. אתה הופך להיות ארבע, והשותף שלך קם מאחוריך, אבל לא, בכלל, נופל על הברכיים. לך אולי בסופו של דבר, אתה צריך להעלות את הרגליים גבוה יותר, כך שהוא יכול להיכנס לך של מצב זה. העיקר הוא לא למהר וזה נראה לשמור על האיזון, אבל את הזווית חדירה בתנוחה זו ולא תתרשם עוד!

סקס בתנוחת סרטן: עובדות היסטוריות

זקן סקס יוון בסרטן ההצגה היה זה נחשב גם להיות תנוחה של לביאה. לא מספיק מי יודע את העובדה כי גברים השוו את הגברת עם טורף גדול. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ב מדינות אחרות עמדת הנערה הוגשה אחרת, כפי שהוצגו להביע, בעלי חיים (ארנב), כֶּלֶב). בפדרציה הרוסית, הנשים עומדות בתנוחת המרפק של הברך נקראות סרטן.

בזמנים המראה של הנצרות יש מספר עצום של איסורים הקשורים מינית חַיִים. הכנסייה התייחסה לרווחה רק עבור תנוחה מיסיונרית נדחתה אַחֵר.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם המילה באה לעיסוק בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים רוחניים גבוהים. כל אחד מהם מבין כי בתורו eSquiten רק מלווים את השותף באירוע, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור של מעמד ציבורי.

את המיקום של "כלבלב" היה קשור עם מעשה ההזדווגות בבעלי חיים. אחרי שהכנסייה החלישה את עמדתו, התחיל סגנון הדוגי לכבוש הפופולריות בעולם.

היסטוריה של מוצא שם יוצא דופן 2

בלתי שגרתי השם לפחות כמעט בכל התנוחות של סגנון דוגי (כלבלב) מוסבר על ידי הדמיון עם חצי כלבים. אבל סקס כזה כמעט הכל, בסופו של דבר, נקרא אחרת. מאיפה השם יוצא דופן היה "סרטן"?

אפשרות אחת

"באז עצמית על Karachetsi "- הביטוי הידוע משמעות הדבר של אדם על ארבעים. לא הכל, באופן כללי, יודע כי המילה "karats" מתרגם לאוקראינית כמו "מחבטים". מכאן, השם והשם, כמו הכל בבירור, הופך פופולרי על עמדות עבור משחקי אהבה - "לעמוד rachkom ".

Varonont 2

כאשר Dama עצמה חברה, היא התחילה להזיז בן זוג חדש, וכאילו יהיה חמש לַהֲפוֹך. זה צריך להיות אמר בדרך זו, raks הם בדרך כלל זז. אולי ישירות בגלל זה מהווה את שמו יוצא דופן.

תכונות "חיות" סקס 3

רבותי אוהב את המיקום הזה עבור נוף מדהים שחושף כאשר גברת מבט. כמובן, כולנו יודעים היטב מה החזר המעוקל, התחת האלסטי ואת ההזדמנות לגעת כמעט לפני, איך כולם נמס, לפחות איזה חלק של הגוף של תשוקה שלהם גורם להשפעה של פצצה שבורה.

הבחור רואה בצורה מושלמת כחבר שלו "נכנס" בשותק, אשר גורם עוררות שלא יתואר. אפילו הכי כולם הוא אומלל, נשים מתונות וגברים מועברים למין מלוכלך. ומין בתנוחה של Doggi קשורה גם כמעט עם כל עם זיווג בעלי חיים גס, אשר מוסיף, קוק. יש לנו חריגה גירוד.

דלק תן את העדפתם כפי שהיינו קוראים, מיקום מרפק הברך, כי גירוי של נקודה G ופעולות פעיל של שותף לאפשר לקבל יותר מ 1 אורגזמה עבור מעשה מיני אחד. ראוי לציין כי כמה נשים מעריץ, בסופו של דבר, להיות בהנהגה, ולשים את זה בעדינות, לבחור את התנוחה הזאת ישירות.

יתרונות שאין להכחישה I חסרונות של ארנב Pose4

מִין "כלבלב" יש כמות עצומה של יתרונות מועילים. לא לספור תשוקה ההנאה של היציבה, לשים את זה בעדינות, יש גם אחרים, כמו רבים חושבים על תכונות חיוביות:

מלא שליטה, כפי שכולם מבינים, אדם מכל הפעולות והדומיננטיות; אפשרות ללטף את החזה ואת הדגדגן של הגברת במהלך יחסי מין בחופש הידיים; פּוֹזָה מתחרות, היא התואמת לפיסטינג ולרומן; נוֹחוּת ונוחות, הן עבור הנרתיק, וזה נראה מין אחורי; יפה מבט על צורת הגברת; אפשרות קבל כמה אורגזמות עבור ורדים אחד.

סקס בתנוחה של כלבלגי בסגנון כך לומר מתאים לאוהדים של MZHM. נוחות זה נראה חדירה כפולה עבור בחורים ואת האפשרות של מגרה, כמו ראשי, אזורי Eurogenic של הנערה.

מציג סרטן לפחות באיזו שעה כל מקום5

עמדה "זכר מאחורי" מציג את העובדה שזה נראה אהבה אפילו ב הכי הרבה מאיתנו מתייעצים, מקומות פתאומיים, ובאופן כללי, נותן לך את ההזדמנות כדי לקבל הנאה "בִּמְהִירוּת". שותפים יכולים לעשות אהבה בטבע, בקארה ואפילו במעלית. זה ברור מאוד, את התנוחה מאפשרת לך ליהנות שני חצי עיתון ועומד.

למרות המספר הבלתי מוגבל של "פלוס" למין כזה יש חסרונות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך כמה מן הגברות להביע את שבירתם ישירות בשל הדמיון של תנוחות עם הזדווגות של בעלי חיים. זה טוב מאוד להקצות אילו בנות אחרות צריכות להיות נחוצות, ככלל, לראות את עיניו של בן זוג, מנשק ומכוונים אותו במהלך הקרבה.

האיש עלול לחוות, בסופו של דבר, למלא את "מינוס", מנשק גברת מאחור, אבל לא רבים מכך.דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. ואולי אפילו לא צריך ברזל שאנחנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין. דירות דיסקרטיות במרכז

באמת, למשל, שימפנזים, כאט ואפילו עכבישים. לקבל הנאה בלתי מוחטת, יחד כדי להמשיך את החלק העליון של אושר בתנוחה של סרטן הוא פשוט מאוד, לדעת את הסודות בעקבות ייעוץ של מומחים. אהבה ותשומת לב זה לזה יעזרו, בסופו של דבר, להירגע ולבטוח זה בזה 100.

אולי העובדה שבארץ רק 44% מהבנים ו -36% נשים עשה אהבה בסרטן ההצגה.

סקס בתנוחה של סרטן: אולי יש תפיסה?6

כמה תנוחות במהלך הקרבה לאפס, כל הסיכויים נראה בהריון, כי הזרע דולף החוצה (תנוחה במין או עומד). Gynecologists לשקול את המרפק במרפק מושלם לתפיסה של התינוק. הרופאים מייעצים לזוגות שלה, וזה לא יוצא לחכות להריון. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי ישירות את סרטן ההצגה עזר איך לבטא את עצמם, כמה משפחות מן התמוטטות ואפשרות להרגיש כמו הורים.

כאשר הבחור הוא מאחור, ואת הגברת פוצעת את הגב, הרחם מתכופף מיוחד. האפשרות של תפיסה עולה בשל העובדה כי הרחם נמוך מ נַרְתִיק. זה ברור מאוד, אחרי נפילה לתוך הזרע שלה, נוזל הזרע לא יכול לגלות. נראה כי serempexoids ליפול לתוך הביצה, והפריה מתרחשת. אנו מעריכים עובדה אחת שאחרי רופאי יחסי מין מייעצים לנציגי מין יפה לשכב על הבטן וזה נראה לשכב קצת.

סגנון כלב במהלך הריון 7

אפילו ב פרמטר זמן הריון לא צריך לוותר על ג 'לי האהוב. פּוֹזָה סרטן הוא כמעט לא, באופן כללי, יש לו פעולה על שרירי הבטן. Spots זיהה את המיקום עצמו, איך להתבטא, לא מסוכנים לזוגות הממתינים לילד. אפילו העמוק ביותר חדירה כדי לדבר לא לפגוע בעובר.

טיפים לבנות הרחבה של הנאה

סקסולוגית אלנה בקמן נתנה לגברות כמה טיפים כדי לשפר את הרגשות קבלת רגשות חיוביים.

יישום אביזרים

אחורי הדרך קורק, נכנס בקפידה על ידי בחור, Susite Wlog. אולי משהו שזה יעזור גירוי העיקר, COC רבים חושבים על נקודת הנשי.מאמר התוכן באמצעות צעצועים ואביזרים, שותפים בקלות להביא אחד את השני לתשישות. ראוי לציין כי למרות העובדה כי פער ברחבי העולם בתוכנית האינטימית והאוצר, איך כולם יהיו אומללים, מיוחדים "דברים" למשחקים, סקס בתנוחה של סרטן לא מאבד את הרלוונטיות שלו והוא מאוד פופולרי בקרב אנשים מכל הגילאים.

רגליים יחד

אבל הגברת כמעט לא מרגישה שום דבר ברגעים האלה, כך יש לחצות רגליים, להיפך, יש לחצות רגליים. חבר יבוא עמוק וחזק Dosvolit שותפים לקבל אורגזמה.

נקודה "G"

ל גירוי נקודה של Verine חייב להיות נאמר על השותף הזה לפני שזה נראה סקס פעולה. כמה אנשים צריכים להיות, לשים את זה בעדינות, להסביר היכן הוא ישירות (על קיר חזיתית של הנרתיק, 4-5 סנטימטרים מהכניסה). האיש חייב להיכנס בשותק הוא incredit על (כפי שהוא הפך, המטוס הולך לנחות).

שירותי ליווי בישראל משולמים. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים שרוצים להופיע בהצלחה בפגישה, מטפלים ישירות עם יד מרהיבה. הרווחים האלה הוא די מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא את כל הדרוש.

יש לציין כי במהלך כזה נקודת מיקום "G" יהיה מגורה על ידי ראש חבר, ואת הגברת מחכה מדהים אורגזמה נרתיקית.

בְּ הופעתם של רגשות כאב לא נעימים בעמדה של אלנה סגנון דוגי מייעצת ללכת לגינקולוג. אולי זה אות על כל בעיות בריאות.

עובדה מעניינת על כולם Doggi מועדף 3

בעולם O Pose של סרטן כתוב יותר מאלף 600 (!) שירים. לדוגמה, הפופולרי "P.אני.M.-.»מ 50 סנט. כמעט הכל הוא כפי שניתן להביע, בעלי חיים אוהבים להזדווג כך תנוחת ברך. הכל כבר נמצא יש ג 'ירפות, גמלים ואפילו פילים. אבל כמה בעלי חיים לבחור כמה לחשוב, משחקי אהבה הם עמדות שונות לחלוטין. האיש cums נהדר מהר יותר מאשר לפחות הודעה אחרת. מומחים ממליצים, החלו להתחיל עם כל עוד עמדה, ובסופו של דבר זה נראה סקסי משחקים כדי ללכת על "בעלי חיים" סקס.סֶקֶר, בילה בארצות הברית, נדהמתי כמעט כל והוכח כי כמה זוגות לעולם לא בחיים לא ניסו איך נהגנו לקרוא את הפופולריות של סגנון הדוגי.

אבל אל תשכח על עמדות אחרות - הקפד לנסות עם חצי מין תנוחות על הבטן!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

גבירותי דומיננטיות אוהבות גם לסרב לתנוחות עם סרטן, כי הם לא מסוגלים לראות כל מה שקורה וגם לשמור על המצב תחת שליטה.הֹדֶן Pozovation לא יכול להתגשם רק בגלל אורגזמה מהירה מאוד. Spots להסביר את התשוקה הגדולה הזאת במהלך סגנון הדוגי.

הסטטיסטיקה מראים כי המאהב ביותר מציב במין בין הגברות, לשים את זה בעדינות, הם "רוכב" ו "כפות". כן, סרטן ההצגה הוא גם פופולרי, אבל בעיקר בין הגברות שאוהבות להרגיש את הכוח הגברי. לא מספיק לאלה שאוהבים לשמור על התהליך תחת שליטה, מעדיפים לקחת את הכל בידיהם, להביא את עצמם לשותף לאורגזמות היקרה. יתר על כן, סרטן הגורם במין נראה רחוק מלהיות רבים. הוא מספק את החדירה העמוקה ביותר - ולא את השותף של גודל החבר המרשים, חיכוך, לשים את זה בעדינות, יכול להיות כואב. לא לפחד מבדיקות, להביא עושר לחיים אינטימיים!

Просмотров: 114 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar